דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח טכני 

מאת    [ 06/06/2010 ]

מילים במאמר: 631   [ נצפה 1799 פעמים ]

היסטוריה

 

עקרונות לגזור ניתוח טכני מהתבוננות של השווקים הפיננסיים במשך מאות שנים. רמזים הידוע העתיק ביותר של ניתוח טכני מופיעים ג 'וזף דה לה וגהחשבונות של השווקים ההולנדים במאה ה -17. באסיה, למשל הבכור של ניתוח טכני הוא חשב להיות שיטה שפותחה על ידי הומה Munehisa במהלך המאה ה -18 המוקדמות, אשר התפתח השימוש בטכניקות הפמוט, והוא היום כלי תרשימים הראשי.

דאו תיאוריה מבוססת על כתבי של דאו ג 'ונס מייסד ועורך צ 'ארלס דאו, השראה להשתמש ופיתוח של שיטת הניתוח הטכני המודרני מסוף המאה ה -19. חלוצים אחרים של טכניקות ניתוח כולל ראלף נלסון אליוט ואת ויליאם דלברט גאן , אשר פיתח טכניקות שלהם בתחילת המאה ה -20.

כלים טכניים נוספים רבים תיאוריות פותחו משופרת בעשורים האחרונים, עם הגברת דגש על 

 

תיאור כללי

 

אנליסטים טכניים לנסות לזהות דפוסים מחיר המגמות בשווקים הפיננסיים לנסות לנצל אותם דפוסים.[5] בעוד טכנאים להשתמש בשיטות שונות וכלים, חקר תרשימים המחיר הוא העיקרי.

טכנאים במיוחד לחפש דפוסים הטיפוסי, כמו ידועים ראש וכתפיים או פעמיים הדף תבניות היפוך, לימוד אינדיקטורים כגון ממוצעים נעים, ולחפש צורות כגון קווי תמיכה, התנגדות, ערוצים, ותצורות מעורפל יותר, כגון דגלים , דגלים או ימים איזון.

אנליסטים טכניים גם להשתמש בהרחבה האינדיקטורים, אשר בדרך כלל התמורות מתמטי של מחיר או נפח. אינדיקטורים אלה משמשים כדי לקבוע אם הנכס הוא trending, ואם הוא, כיוון מחירה. טכנאים גם לחפש את היחסים בין מחיר, נפח, במקרה של חוזים עתידיים, העניין פתוח. דוגמאות כוללות את מדד העוצמה היחסית, ו -MACD. אפיקים אחרים של המחקר כוללים מתאמים בין השינויים אפשרויות (משתמעת התנודתיות) והניח / שיחת יחסים עם מחיר. טכנאים נוספים כוללים אינדיקטורים רגש, כגון שים / Call יחסי ותנודתיות משתמעת בניתוח שלהם.

טכנאים מנסים לחזות תנודות כאלה רווחים גדולים מן המקצועות הצליחה לחרוג רבים יותר, אבל קטנים יותר לאבד trades, לייצר תשואות חיוביות בטווח הארוך דרך נאותה הסיכון מלאה וניהול הכסף.

ישנם מספר בתי ספר של הניתוח טכני. חסידי בתי ספר שונים (למשל, יצירת תרשימים הפמוט, דאו תיאוריה, ועל תאוריית הגלים של אליוט) עשויים להתעלם גישות אחרות, אך סוחרים רבים משלבות אלמנטים מן מזו הספר יותר. כמה אנליסטים טכניים להפעיל שיקול דעת סובייקטיבי להחליט איזה דגם מכשיר מסוים משקף את זמן נתון, ומה הפירוש של דפוס זה צריך להיות. כמה אנליסטים טכניים גם להעסיק או מכני שיטתי בגישה בהחלט להזדהות דפוס ופרשנות.

ניתוח טכני מנוגד לעיתים קרובות עם ניתוח יסודי, חקר כלכלית הגורמים המשפיעים על המחירים בשווקים הפיננסיים. ניתוח טכני גורסת כי המחירים כבר משקפים את כל השפעות אלה לפני המשקיעים מודעים להם, ולכן המחקר של תנועת המחיר בלבד. סוחרים אחדים להשתמש או בסיסי בניתוח טכני בלבד, בעוד שאחרים משתמשים בשני סוגי החלטות מסחר.

משתמשי הניתוח הטכני הם לרוב קראו טכנאי או טכנאים בשוק. יש כאלו שמעדיפים הטכני אנליסט בשוק לטווח או פשוט אנליסט בשוק. טווח יותר, ארטיסט, משמש לפעמים, אבל כמו משמעת התרחב מודרניזציה שימוש ארטיסט המונח הפך פופולרי פחות.[ציטוט זקוק]

 

**** תרגום לעברית מתוך ויקיפדיה - ערך ניתוח טכני 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב